bizdejantikizlardik Kelimeleri sayarken sadece her gün sürekli söylediklerini mi sayıyoruz yoksa bu zamana kadar bir kaç kez de olsun söyleyebildikleri de sayılıyor mu kızlar ?
ipeksiiimom bizdejantikizlardik ben söyleyebildiği anlamlı her kelimeyi sayıyorum doğrusu bu mu bilmiyorum ama 😂
ipeksiiimom ipeksiiimom bence eskiden söylediği kelimeleri de sayacağız. Aktif ve pasif kelimeler olarak değerlendirilebilir. Ve anlamlı kelimeleri de ayrı olarak sayabiliriz
bizdejantikizlardik Bir şey verdiğim zaman alıp teşekkür derdi bir süredir söylemiyor mesela. Teşekkür ü kelime olarak sayabilir miyiz ?
bizdejantikizlardik ipeksiiimom Bence de öyle. Osman gönülal çocukların favori kelimelrri olabilir dönem dönem değişebilir diyordu ama bir süredir hiç söylemedi merak ettim.