Kullanmadığımız bi munchkin kaldı sanırım onada pipeti küfleniyor bi süre sonra akıtıyor diyenler var🤦🏻♀️ hayır o kadar para verip bide akıtırsa Param çöp 🤦🏻♀️ wee baby pipetli Suluk kullandık onu da bi yere attı kapağı kırıldı 🤦🏻♀️ avent desen koku yaptı 🥴 bide o kadar para vermeye gerek var mı değer mi bişey diyin lütfen 🥴 artık dışarı çıkarken yanımıza pet şişe alıyoruz onunla içiriyorum hepsinin akıtma sorunundan fenalık geldi 😒