Birannnecik ben oğlumu bir buçuk yaşına kadar öyle uyuttum neredeyse 😂 sonra kucakta biraz pişpişleyip ayağıma aldım ayakta sallayarak uyuttum daha sonra da yanıma yatırdım yüzümle falan oynayarak uyudu. Kucagımdayken falanda hep yüzümle oynardı uyurken. Şuan 3 buçuk yaşında hala yanıma yatırrım yüzümle oynayarak uyuturum. İyice daldıktan sonra yatagına götürrüm. Tabi oda iki üö saat orda yatıp geri yanımıza geliyor uyanınca. Bende odasına tamamen nasıl alıştırcam onu bilmiyorum