Kızlar 12 haftayı geride bıraktık bir kızım var cuma hastaneye gittim doktor detaylı baktı ama çok arada kaldı kızımda direk kıza benziyor demişti zaten bunda arada kaldı erkeğe de benziyor gibi dedi aşırı merak ediyorum ayy bide herkes soruyor çevrem de tahminleri alabilir miyim 1 ay sonra gel dedi bana
 https://imgyukle.com/i/Ce4s6S