Baybyuras Sizedede oluyomu bazı zamanlar hiç uyumuyo bazende kalkmak bilmiyo gece 11 de yattı saat iki oldu halen uyuyor 10 aylık bu arada
3kedili2bebekli Baybyuras Allah im sen konuyu biliyorsun amin 😂 o aylarda ben hic uyutamazdim kimseye söylemeyin bunu küfür gibi bir şey bu yazdığınız 😂
gzdlgz Baybyuras çocuğunuz gece hiç uyumayabilir Düzeni bozulmuştur Hasta olabilir ateşini kontrol edin.. Bu kadar çok uyuması iyi değil en azından açlıktan uyanması lazım.
Baybyuras 3kedili2bebekli evet cidden uykusuz kaldığım günleride bilirim çok zor ama çok nadirde olsa bazen akşama kadar uyumak istiyo buda beni korkutuyo bu kadar uyumakta iyi değil uyku düzenimi bozuluyo acaba bu sesizlikte hayra alemet gelmedi
annebalim_ 3kedili2bebekli en çok buna güldüm ben bı saat uyusam dıye ağlarken mıllette neler var yaaa demııı
kimbumadam Baybyuras 20.30 da gece uykusuna geçerse sabah erken uyanıcaktır. Şu an pek sağlıklı değil uyku düzeni Uyandırmassanız da sonsuz bir döngüye girersiniz
Mrcasl-1 Baybyuras Bu kadar uyku çok fazla sanki her zaman mı böyle uyur? Eğer öyle değilse ateşi olabilir yada hasta olucakda olabilir halsizlik yüzünden uyuyo olabilir umarım tabi böyle değildir
begonya1 Baybyuras Canım benim bebiş gaz dönemi biter bitmez aynı bu şekilde uyuyor maşallah diyin geçin aynı sizin ki gibi emiyor uyuyor doktoruma sorduğumda daha ne istiyorsun demişti😂 şuan yedi buçuk aylık
begonya1 Baybyuras Canım benim bebiş gaz dönemi biter bitmez aynı bu şekilde uyuyor maşallah diyin geçin aynı sizin ki gibi emiyor uyuyor doktoruma sorduğumda daha ne istiyorsun demişti😂 şuan yedi buçuk aylık
farelikoyunkavalcisi Baybyuras o kadar beklememeliydiniz normal değil hasta olabilir farklı bir sorun olabilir hiçbir şey yoksa bile uyku düzeni tamamen kayabilir sabah en geç 10 da uyanmalı ki geceleri size zehir etmesin
Ecem__ Baybyuras masallahhh…kizimda uyurdu ya oglum malesef sabah 7 de ayakta kacta yatarsa yatsin…bu arada normal yani uykuyu seviyor 🫡
annebalim_ 3kedili2bebekli suan ne kadarlık ve uyumayı sabah gec kalkmayı uslanmayı ne zaman ogrenıyorlar nolr bana umut verın 15 aylık bitik durumdayız