Benim bebeğim de 5 aylıktan beri ayakta dur ak istiyor ben tutmuyordum ayakları acır diye ama doktor dediki acısa durmaz zaten tutun kasları kuvvetlensin şimdi 6.5 aylık sürekli ellerinden tutup gezdiriyoruz belim koptu asla emeklemek karın üstü dur ak istemiyor hep ayakta dik dik duruyor doktor emeklemeden yürüyecek dedi ama çocuk psikiyatristi arkadaşım da emeklemesi beyin için sağlıklı sağ sol lobu uyarıyor emeklettirmeye çalış dedi