Bizde nimenrix aşısının birinci dozunu yaptırdık 3 ayda ikinci doz sonrakı ay yaptıracaz bexseroyuda nimenrix açıları bitince yaptırıcaz doktorunuz kesin yaptırmamızı önerdi bulaşıcı bir hastalıkmış eğer hasta olursa araştırmalarıma göre kalıcı hasar yaratan bi Hastalık biz tehlikeye atmak istemedik. Bursa’da oturuyoruz ve doktorumuz geçen yıl yıldırım ilçesinde bir çocuk olduğunu bu yılda fakültede yatan bir çocuk olduğunu söyledi Y tipi virüs kapmış galiba 🙁ve ülkeye bu kadar göç varken bence rota ve menengokok aşıları diğer aşılar gibi kesin yaptırılmalı.