Arkadaşlar bebeğim 17 ay 20 günlük 2 gündür gündüz emzirmelerimizi bitirdim geceleri artık inanılmaz zorluyor ve sürekki ağlıyor yani ezmirmeyi sonlandırmaya karar verdim. 3 gün çalışıyorum ve o süreçte zaten 10 aydır emmiyordu ben işten gelince emiyordu. Fakat artık geceleri çok fena hale geldi sizce gece emzirmesini nasıl keseceğim gündğzde sorun yok ama gece meme vermeyince de verince de uyumuyor. Bu neden olabilir?