leylaaksuu daha çok küçük, başka doktora götürün. Benim bebeğim 4aylıkken grip olmuştu, öksürük başladığı gibi nebülazatörle ilaç vermişti doktorumuz. Serum fizyolojik ile burnunu bol bol temizleyin. Yaşadığınız yerin nem seviyesi düşükse nemlendirin.