Ben emzirmeye ilk başladığım zamanlarda canım aşırı tatlı istiyordu üzerine de bir bardak su sonra ne olsun sütler duble kabarmış oluyor.. basen tatlı üstüne su içmemeye çalışıyordum çünkü su şekeri kana daha hızlı geçiriyormuş . Göğsüm emzirmezsem ağrıyordu. Kısaca tatlı yemek seni mutlu eder