Kızlar aranızda bebeginin boyu bu aylarda önde olup sonra normali yakalayan var mı? Kızım hızlı uzuyor endokrin nöroloji takipliyiz çok şükür sonuçlarda bi sıkıntı yok ben de eşim de uzunuz ama biraz hızlı büyümeye devam ediyor ilerde de uzun bi çocuk mu olacak yoksa bi yerde yaşıtlarıyla aynı mı olacak bunu merak ediyorum