Mss19 1 yaşındaki Oğlumu Montessori yatağa geçirmek istiyorum. Beşiğini kardeşi kullaanacak. Zaten Gündüzler i beşiğine koyana kadar uyanıyor. Kullananlar memnun mu? Yere sıfır düşünüyorum ama soğuk alir mı ordan Emin değilim. Fikirlerinizi bekliyorum
Cankiz Mss19 benim oglum uc yasinda bende iki yildir kullaniyorum gayet memnunum soğuk almaya gelince isterseniz yan koruma yaptirarak kapatabilirsiniz kenarlarini
gzmemr Mss19 ben e bebekten aldım çok memnunum yan korumalıklarına beşiğin yan minderlerini gecirdim ve kendi inip gelebiliyor soguk aldığını sanmıyorum yatakla yerden yükseliyor çünkü düşünebilirsiniz rahatlıkla
tuuuucee Mss19 benimde kafamda dolanan soruydu valla👍ben ikeanın yatağını beğeniyorım ama benim kız deli yatıyo yerde olması lazım yerden soğuk çeker diyorum şu kenarlı olanlar var onlardan alayım diyorum bu seferde araları geniş görünüyo uyku sersemi oraya girer bide kenarlıklara ince kırlentler koyaym diyorm bu seferde yatak küçülür diye düşünüyorm🤦🏻♀️ bi karar veremedim bende🤔😒 galiba ben delirdim 😂😂😂
zisanc Bi 10 cm kadar ayaklı olursa iyi olur temizlik yaparken kolay olur ben o şekilde yaptırdım henüz kullanmaya başlamadık :)
Mss19 zisanc o şekilde de sarkip duser mi acaba diyorum. Montessori tercih etmek istenen düşme riskini azaltmak çünkü.
zisanc Mss19 bende o amaçla aldım zaten ama siz bilirsiniz tabi ama o kadar mesafeden bir şey olacağını sanmıyorum çıtaların olduğu yan kısımlara ince minder koyabilirsiniz
Mss19 Cankiz yerden soğuk alir mı diye düşünüyorum aslında. Siz memnun musunuz. Ebatları nedir yatağın? Nerden almıştınız.
Cankiz Mss19 yok canim hic düşme vs olmadi ordan düsücegini zannetmiyorum yerden yüksek degil benimki fotograf yuklemeyi bilmiyorum bilseydim atardim resmini😊
Mss19 tuuuucee korumalık takınca aralara giremez bence. Kirlente gerek kalmaz. IKEA yi düşündüm ben de ama yüksek geldi bana onu alacagima baza alırım dedim. Kafama yatarsa Montessori Alacam. Bakalım artık kismet
tuuuucee Mss19 bazada mantıklı ama çok yüksek onu daha alırız diye düşündüm şimdi en azından 5-6 yaşına kadar ifare edebilecği daha engin bi yatak olmalı..ben trendyolda montessori yatak buldum 370-500 arası bikaç model var ama kalitesi basıldır bilemedim
tuc10 Bebeğim 15 aylık ben de yeni yaptırdım montessori alttan 2 çekmeceli şekilde yaptırdım, yüksek de oldu ama şuan kendisi inip çıkabiliyor yine de. Yani aşağıy atmaya çalışmıyor kendini hiç inmeye çalışıyor yolunu arıyor.
Mss19 tuc10 ne kadara mal oldu acaba? Çekmece ekleyince sanırım biraz daha artıyor fiyati. Bir de çatılı mi yaptırdınız acaba? Yaşadığım yerde yazın çok fazla sinek oluyor cibinlik açısından çatı düşünüyorum ama odayı çok kapatır diye kararsızım. Sizin fikriniz nedir
Mss19 tuuuucee evet fiyati uygun olanları gördüm ben de ama insan güvenemiyor. E bebek gibi sitelerden almayı düşünüyorum biraz daha arastirdijtan sonra karar vericem
tuc10 Mss19 şuan biraz daha artmış sanırım fiyatlar benim totalde karttan çektirdiğim için faiz vs 1900e falan geldi yatak da dahil çekmeceli ve gömmeli yatak yaptırdım. Ona dikkat edin direkt olarak yatak konulunca çok çirkin duruyor bence çarşaf gizlenmiyor ve düzgün durmuyor. Montessori yaptıracaksanız bir de şeye dikkat edin çamın kalitesine..
tuc10 Mss19 yani yatak normalde 20cm diyelim gömülünce dışarıdan bakınca 10cm görünür. Genelde montesori modelleri gömmeli olmuyor baktıysanız onlar çirkin duruyor bence çarşaf falan altına saklanmıyor