kitapsever_ alerji doktoruna götürün,egzaması altında yatan neden çoğunlukla alerji oluyor. Benim oğlumun da yüzü komple böyleydi ve alerjikti. Mamadan kaynaklı şöyle olabilir süte alerjisi vardır,bu durum da süt ve süt ürünleri tüketmemesi gerekir. Bu yönden en doğru yönlendirmeyi alerji doktoru yapıyor. Cildiye yaşını bekleyin hafifleyecek deyip krem yazıp yolluyor genelde. Bu arada yaşında hafifleme olayı doğru,bizimki yaşına girince hafifleyip zamanla tamamen geçti ama tabiki 1 buçuk yaşa kadar sıkı bir diyette yaptık biz. Alerjisi birkaç farklı birşeye vardı ve hiçbirini tüketmedi. Ek gıdaya sa doktor kontrolünde 5-5 buçuk aylık gibi başladık alerjenlerine dikkat ederek. Yüzüne la roche posayın baume li bi kremi vardı onu kullanıyorduk biz,en iyi gelen o olmuştu. Egzamalarının çok kaşındığı dönemler de de bepanthol sensiderm kullanıyorduk egzamalı bölgeye,kaşıntısını alması için.