4 aydır süt ürünleri diyeti yapıyorum bebeğim 6 aylık. Geçmeyen ishal ve mukuslu kaka vardı. Bir de çok fazla gaz sancısı. Süt ürünlerini bıraktığından beri bunlarla karşılaşmadım.
Bugün itibariyle doktor kontrolü ile süt diyetini açtım ve bir iki kaşık yoğurt tükettim. Umarım herhangi bir tepki vermez. Bir hafta içinde tepki vermezse ek gıda olarak yoğurt tadımına geçeceğiz bebeğimde.
Sizlerin diyet açma süreciniz nasıldı? Bebeğinizde herhangi bir tepki oldu mu ?