merveedgnn Merhabalar bebeğim yedi aylık gün içerisinde sanki üşüyormuş ekşi bir şey yemiş gibi birden ürpererek Silkeleniyor Anlık birkaç saniye sürüyor internetten biraz araştırma yaptım ve epilepsi falan diyorlar çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı
badesmommy merveedgnn epilepsi öyle olmaz korkmayın nöbet gibi olur gözler ya kitlenir kalır ya da kayar anlarsınız belki üşüyordur
naz2911 merveedgnn oyun oynarken veya bişey gördüğünde etrafında bişey dikkatini çektiğinde heycanlanıyor olabilir yinede götür eeg çekiyolar için rahat olur
merveedgnn badesmommy kontrol ediyorum üşümüyor böyle bir şeye tiksinir gibi yapıyor bazende ellerini yumruk yapıp kendini titretiyor
merveedgnn naz2911 genelde istemediği bir şey olunca sinirlenince yapıyor tiksinti geliyor gibi oluyor
naz2911 merveedgnn ya çok komiğine gitcek ama çiş yaparken bazen biz bile titreriz belkide çiş yaparken oluyodur 🤦🏼♀️
badesmommy merveedgnn belkide ağzına kusmuk gelşyordur acı olduğunfan yapıyodur hemen kötü düşünmeyin
merveedgnn gzdlgz aynı öyle saniyelik oluyor hani bizde birden üşür gibi olur titreriz ya anlık öyle yapıyor ama üşüme değil
ikierkekanasii merveedgnn Benim oğlum yapardı öyle bende hep üşüyor diye düşünürdüm yaz ayında bile şuan 6 yaşında hala yapıyor bu arada bizimki heyecanlanınca yapıyormuş 😄
merveedgnn Aklimideliricem bizimki saniyelik bir şey sadece ürperti gibi oluyor onun dışında her şeyi normal bilinci yerinde güldürüyorum gülüyor ses çıkarıyor o an
byzyldz merveedgnn epilepsinin çok çeşitleri olduğu için o hakerette videoya çekin doktorunuza gösterin size doğrusunu söyleyecektir
merveedgnn josephine_ bende doktorumuza sordum getirin dedi her ihtimale karşı bir götüreceğim hem içim rahat etsin