prensprenses579_ Arkadaşlar bugün gittim ben başvuruari e devlet üzerinden yapicaksimiz dedi telfondan değil dedi telefondan ypainca sistem atıyor dedi bilgisayar ve tabeltten yapicaksimiz dedi bilgimiz olsun telefondan yapmayın olmuyor
hemsire-anne- Arkadaslar yakınlıgı anne secince baba bilgilerini istiyor baba secince anne bilgilerini istiyor sizinde öyle mi