Ben bebeğimi sütten yeni kestim ama bu sırada ilk açtığım postta göğüs ağrısı oluştu birkaç gün sertleşti bende doktora danıştım o kadar iyi bir hoca ki ilaç takviyesi yerine köylerdeki otlarda şifa buldu oyun adı “YARPUZ” nanemsi bir tadı var ilk 12 saatte etkisini gösterdi ve kesti benim gibi sıkıntısı olan anneler varsa önce doktora sorulup sonra bu otu bulabilirsiniz dere kenarlarında bulduk getirdik biz inşallah benim gibi sıkıntı yaşayan annelere şifa olur sütü birebir kesti