Babyakd merhaba.. Benim kızımın durumu kadar ciddimi yaşadığınız bilemiyorum ama ; sarılık sanılan şey yenidoğan enfeksiyonu da olabilir . Çünkü ben yaşadım .. ne yaparsam yapayım uyanmıyordu yavrum; meğer Sepsis yani doğum enfeksiyonu imiş . Yedidoğanlarda ateş dışarı da vurmuyor çok Fazla,karın bölgesinde döküntü vs. olup olmadığını gözlemleyin lütfen, kan almadan da tespit edilebilen bişey değil .. 15 günlüktü yoğun bakıma yattığında kızım.. son anda yetiştirmişsiniz dedi doktor çünkü menenjite dönüşmek üzereymiş artık . Allah yavrumu bize bağışladı .. 15 + 15 gün yoğun bakımda yattı ve sağlığına kavuştu elhamdülillah . Sarılık sanıp emzirme peşinde , şekerini yüksek tutma derdindeydik meğer çok yanılmışız:( Lütfen bizim yaptığımız hatayı yapmayın 🙏🏻