Anneler bir şey daha sormak istiyorum. Meyve ve sebzelerimiz bitti hepsini tattık yoğurt kaldı sadece.
Havuç, kabak, bal kabağı , avakado, tatlı patates, patates ve elma yedi. Nerdeyse hepsini yedi sevdi başka ne tattırabilirim? Mevsim sebze yada meyvelerinden?
Bir de yoğurt yapmak istiyorum evde. Kimi diyor ki pastorize süt ile mayalayın çünkü hayvanın hasta olup olmadığını bilemezsiniz. Kimi de pastorize süte güvenmiyor nasıl yapıldığını bilmedikleri için. Doğrusu nedir ? Siz nasıl yapıyorsunuz ?