Hanımlar 3.5 yaş tip1 diyabetli bir kızım ve 3 aylık bir oğlum var şimdilik oğlum için değil ama kızım için bişeyler yapmak istiyorum.
Kızımın diyabeti yüzünden yüzde 99 engel oranı var 18 yaşından sonra yüzde 40 45e kadar düşürüyorlar (çok saçma hastalık iyleşmiyor ama oranı düşürüyorlar 🤐) kızım için nasıl bir yatırım yapabilirim engelini belirtmemin sebebi farklı bir durum olur mu başka neler yapılabilir.
Biz kendimiz altın yatırımı yapıyoruz ev araba var hamdolsun ama çocuklar için neler olabilir.