gozdeakyosun Saçlarına iltifat ediyorlar hep bebeğim 2 aylık hastanede doktorlar bile kızıma saçlı bebek lakabı taktı :) 🩷
deryaren gozdeakyosun kız çocukları daha mı saçlı oluyor ne benimkinin tepesinde cok vardi yanlari az onuda kestjrdim zaten😀
ahram deryaren deryaren erkek bebek anneye benzer derler genelde dayıya falan ama çevremde bakıyorum hep babaya benziyor sanki sonradan döner belki size
papatyagibi deryaren Yok kız daha neler 😂 Renkli gözün sorunuda çok. Herkes nazarın deger gözüyle bakıyor ksksks Onuda geçtim genelde bozuk oluyor. Cocuklarda bir sey yok çok şükür ama ben miyopum mesela
Usnac1995 deryaren Benimde gözlerim renkli, saçlarım çok güzel her gören ay maşallah der ama hiç bir artısını görmediğim güzelliğimin valla 😂 Boşboş evde oturuyorum şuan, aklımı çalıştırıp iyi birşeyler yapamadım. Bugün kendime sinirliyim sana denk geldi 😂
deryaren papatyagibi yok yok güzel bisey renkli göz oğlumda astigmat var 7 aylık daha ah benim kara gözlüm 😀