pimpiriklianne43 biz Bestiron kullanıyoruz temiz içerikli, normalde kabızlık yapmıyormuş prospektüsünde de yazıyor ama benim bebeğimde besin alerjisi var ondan biraz hassas olabilir belki kullanmaya başladıktan sonra kabızlık yaptı bir kaç gün kullanmadım düzelene kadar şimdi tekrar başladım. Ama mesela 1 damladan başlayarak arttırarak kullanıyorum şimdilik tekrar kabız olmadı isterseniz sizde arttırarak başlayın