aysme 14 aylık ve uykudan çok çeken biri olarak ne uyku arkadaşı,ne uyku eğitimi hiçbirini yapmadım şuanda halen gündüzleri memede,geceleri ise bazen memede bazende kendi kendine dalıyor şuan birazda olsa dediklerimi anlamaya başladı çünkü ve kendş zaten eee eee diyor uykusu gelince ve bence kendi haline bırakmak en doğrusu su akar yolunu bulur dedikleri gibi büyüdükçe her şey değişiyor bazen geceleri hiç kalkmıyor bazense sabaha karşı uyanıp emip tekrar uyuyor,uyku arkadaşını bşlmem ama uyku eğitimi hep soru işaretidir bende