Kozlar merhaba, bebeğim bugün 6 aylık oldu. İzmirde annemin yanındayım. Başka şehirde sağlık ocağı aşılarımızı yapar mı bilgisi olan var mı? Bir de rutin kontrolünden başka göz kulak muayenesine gerek var mı? Bir de hep özele gittiğimiz için bilmiyorum devlette çocuk bölümüne nasıl randevu alınıyor?