yyasolii Kızlar sürekli önüme çıkıyor aldım da ama yenidoğan bebeğime kullanmaya cesaret edemedim internette yorumlar çok iyi aranızda kullanan var mı
zezey19 yyasolii kullandık ama ben tamamen sisirme ürü oldugunu düsünüyorum biz bi faydasını görmedik gören var ama siz bilirsiniz
feslegencihnm yyasolii kullanıyorum masaj yaparak rahatlatıyor bebeğimi gaz çıkarması daha kolay oluyor onu aldığımdan beri gaz damlası kullanmıyorum
benaynarin 76 günlük kızıma 1 aydır kullanıyorum etkisini gösteriyor bizde, daha rahat gazını çıkarıyor ve uyku olarak daha rahat dalıyor