16 gün kadar Yasmin plus kullandım , migrenimi çok fazla tetiklediği için bıraktım. 2 Nisan da regl olmam gerekiyordu ve bu zamana kadar reglimde neredeyse hep düzenli gelir. 4 Nisan da hapı bıraktım , hala regl olmadım. Her ihtimale karşı gebelik testi yaptım 2 gün önce negatif çıktı. Doğum kontrol haplarının gecikme yaptığını biliyorum ama kaç gün gecikme yapar ? İyice stres yapar oldum , 1 hafta gecikme oldu hala da yok. Kan vereceğim her ihtimale karşı ama merak ettim kaç gün gecikme yaptığını.