Merhaba bebeğim 1 aylık 3 4 gündür durmuyor sürekli ağlıyo emiyo devamlı uyumuyo beni de kendini de çok yorup huysuzlasiyor zorlanıyorum emzik vermeye başladım bugün ama hastanede baya tembihlediler sakın vermeyin diye sizce sakıncalı mi erken mi yardım Lütfen