Hanımlar dün eşim sosyal hizmetler binasına gitti, biz normalde 400 TL’yi aldık devletin yardımı olan bu yasa daha yasalaşmadan 400 TL’yi aldık demiş ki orada bulunan memur senin başvuru yapmana gerek yok 1.100 TL yatacak hesabına ama ne zaman yatacağını bilemem henüz e-devlet’i bir güncelleme gelmedi eşinin hesabına 1.500 lira daha sonra aydan aya yatar ne kadar yatar bilmiyorum demiş yani başvuru yapmamış eşim , yani bu 400 lirayı almak için eşim başvuru yapmıştı onun gerek yok demiş yani onun dışında başvuruya gerek yok demiş oradaki memur sizde de öyle mi oldu