kizaniminanasiyim bebem 1yaşında böyle 5-10 adım atıyoe ama kendi kendine kalkamıyoe tam dengesini de sağlayamıyor bu ne zaman hızlanıp yürümeye başlar
papatyatanesi kizaniminanasiyim benim bebeğim 13 aylık hala dediğiniz gibi ilerliyor sanırım alıştıkça hızlanacaklar 🥲
esmagzl kizaniminanasiyim her çocuğun gelişimi kendine özel burda sana kimse bir zaman söyleyemez söylese doğru olmaz zaten ama şuan her şey normal gözüküyor bence 18. Aya kadar vakti var
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kizaniminanasiyim 14. Ayda yürümeye başladı oğlum ilk başlarda dediğiniz gibi kendi kalkamıyordu tutunup kalkabiliyordu sonra 2-3 hafta içinde iyice yürüyüp yerden kalkmayı öğrendi
rukenlina kizaniminanasiyim kızım 3 gün sonra 13 aylık olacak 15 20 adım atıyor fakat o da kendi kendine bir yerlerde tutunmadan henüz kalkamıyor ben de endişeliyim açıkçası aynı şekilde o da tam dengesini sağlayamıyor korkuyor gibi hissediyorum