Oykmmkrkn Merhabalar, oğlumun sabah kalktığında ayağının ağrıdığını söyledi daha önce de bir kaç kez bu durum oluşmuştu. Doktora gittiğimde tahlil yapıp büyüme ağrısı olabilir demişti. 4 yaş başına gelen var mı? Normal bir durum mu
Liay Aynı şeyi biz yaşıyoruz şuan gece ayaklarımın altı ağrıyor diyor masaj yaptırıyor ama çok geç yatıyor yani öyle böyle değil yorgunluktan ve büyüme ağrısıdır dedik ama bu sabah ayağım ağrıyor dedi kahvaltıda neresi dedim altı mı yok üstü dedi yalan asla söylemez bilmez neresi ağrıyor derse gerçekten ağrıyordur orası o yüzden bende endişelenmeli miyim diye düşünüyorum şuan