Nika insan, dünyanın başına gelmiş en büyük felaket. Nasıl bir varlık böyle bir şey yapabilir, nasıl bir akıl, nasıl bir vicdan, bir insana böyle bir katliamı yaptırabilecek ne olabilir? Benim aklım almıyor. Ben fotoğraflara bakamıyorum, onlar katliam yapıyor, hiç gözlerini kırpmadan, hiç içleri sızlamadan. Çok çok korkunç