2 aylık olacağım bende öyle yapıyorum ilk zamanlar kesinlikle uyandırırdım ama artık uyandırmıyorum zaten geç uyuyor benim bebeğimde yazdığınız gibi uyanıyor 8den sonrada durmadan uyanıp emip uyuyor bence böyle dengeliyor gündüz uykuları çok az o yüzden gece ne zaman uyanırsa öyle emziriyorum hemde sütüm çoğalmış oluyor