Merhaba anneler .. oğlum 6. Ayına girdi aşı günümüzde bilgi verdiler ek gıdaya geçme konusunda . Çok istiyordum bunu heves ediyordum ama şimdi zor geliyor ne yapacağım ne yedireceğim ne kadar yedireceğim vs. Başlangıçta neler yaptınız sütüm yetiyorken fazla bisey yedirmeme taraftarıyım. Mesela meyve püreleri vs günde bir öğün versem olur mu. Kısaca nerden nasıl başlayayım