Hanımlar merhaba 7,5 aylık bebeğim var doğduğundan beri her beslenmesine kusuyordu 5 aydan sonra azalır dediler ek gıdayla beraber artarak gitti azalma olmadı aynı durumu yaşayan var mı doktorlarınız normal cevabı dışında bi şey diyor mu artık çok yoruldum sürekli temizlemekten tetikte durmaktan