zeyraa Kızlarr ramazanlıkta iki defa oldu ramazanlık bitti 10 gün sonra tekrar olmışum normalde 45 günde bir olurdum ilk defa böyle oldu başına gelen bi bilgisi olan varmı ?
zeyneppce Bir bilgim yok ama bir iki dönem daha takip edip doktora görünebilirsiniz. normalde ben de düzenli olurdum ramazanda gecikti bittikten sonra on beş gün içinde oldum tekrar. Bir dahakini bekliyorum nasil olacak diye