Eşim kullanıyorsa ben otururum genelde kp kv kendileri arkaya direk otururlar bazen kp sen otur derim arkada sıkışık kalacakları bir durum olursa ben zayıf biriyim. Eşlerin yan yana olması gerektiğini düşünüyorum bana göre bir saygıdır da bu. Şuan oğlumdan dolayı hep arkadayım tabi öne kim isterse otursun 😅