Kızlar oğlum 2.5 yaşında konuşması geri, ekranı tamamen kestim. Zaten günde 30-40 dkydı. 1 aya yakındır hiç yok. Havalarda bozdu, evde bana sarıyor.
Kendim de tv açmıyorum o görmesin diye. Allahımmm bunaldım diye bağırasım geliyor. Evde çocukla oynamaktan iflahım kurudu 😂
4 sene aktif iş hayatım oldu, 2.5 senedir evdeyim. Evet işten çıkmakta istedim az evde durayım rahat edeyim çocuğumla olaym diye ama böyle hayal etmemiştm
Çayımı yapar, gündüz kuşağını izlerken, çocuğumda kendi kendine oynar sanıyordum 😂
Sizde durumlar nasıl, günleriniz nasıl geçiyor, öyle bir iç dökmek istedim