MinasMom34 aslında bende geçen ay kesmek niyetindeydim ama diş dönemine denk geldi ve zaten oğlum iştahsız bi bebek gün içinde yeteri kadar yemeyebiliyor hedeflediğimiz miktara ulaşmak için gecede vermem gerekiyor. Gündüz öğünler yemesi biraz düzene girse en güzeli kesmek çünkü büyüdüklerinde daha zor oluyor siz çok iyi yapmışsını uykusuda onun için önemli. 😊
Gece beslenmesi olmayınca yaşından sonra mamayı kesmekte kolay olur diye umuyorum🙏🏻