Zohre35 Kızlar merhaba İzmir veya Manisa da tavsiye ettiğiniz çocuk hekimi var mı bebeğim 8 aylık özel sağlık sigortası yaptırdım takipli olduğu tek doktor olsun istiyorum önerilerinizi bekliyorummm
damlaozzz Zohre35 Egepol Bahar Ataşa gidiyorum doğum yaptığımdan beri çok tatlı dilli iyi bir doktor tavsiye ederim kendisini kendi çocuğu gibi davranıp ilgileniyor
Annesininguzusu Zohre35 ekol hastanesi hülya aydın çok iyi tavsiye ederim anne şevkatiyle yaklaşıyor wp üzerinden sürekli iletişim halindeyiz çok memnunum tavsiye ederim🙏🏻
damlaozzz Zohre35 Evet oda aynı katta onunda çok hastası oluyor görüyorum hep ama bizzat girip muayene olmadık hiç