Beyzaecrin96 Kızlar biz bu yaz Karadeniz turu planliyoruz fakat bir kac sorum var ? Büyük kızım 6 küçük kızım 9 buçuk aylık olcak yazın, büyük olandan tedirginligim yok. Ama küçük Bebekle nasıl olur zor olur mu? Sizin tecrübeleriniz neler
Nur2021 Beyzaecrin96 kendi aracinizla giderseniz pek bi sıkıntı cekmezsiniz, otobus turlariyla imkansiz gibi bsy
BeyzaKeles Beyzaecrin96 kücük kızınız nasıl oturmayı sever mi kolay uyur mu bilmiyoruz ki ama zorlu yerler ve soğuk cocuklarınıza mutlaka çeket alın biz ağustos da gittik akşamları cok soğuktu
ffulya Beyzaecrin96 yollar berbat ben bile bu yaşımda çekemedim bebek arabasıyla zaten gezemezsiniz dağ bayır. Şahsi araçlar çoğu yere çıkarılmıyor aşağıya bırakıp servisle devam edilen yerler var. 9 aylık bebekle karadenizde rezil olursunuz
Beyzaecrin96 Nur2021 eşimde kendi aracimizla gitmenin daha mantikli olduğunu söylüyor bakalım. Burda ki kisielrden fikir almak istedim
Beyzaecrin96 BeyzaKeles bizde Haziran’da gitmeyi planlıyorduk. Kızım çok huysuz bir bebek değil karnı tok olduğu sürece bebek arabasinda gezmyi sever. Bebek arabası girmeyen yerlere de kanguru planlıyorduk. Ama burdaki yorumlar kafamı karistirdi
minikmisimben Ben yeni dönen bi yakınıma sordum çocukla hiç gitme dedi benimde büyüğü 7 yaşında küçüğü 10 aylık. Turla gitmişler yollar öyle kötüydü ki aklım gitti dedi birde aşırı soğuktu zorlanırsın biraz küçüğü büyüsün dedi vazgeçtim gibi eşimde araçla gitmek istemiyor yoruluyorum rahat gezmek istiyorum diyor bende turla istemiyorum bakalım
Beyzaecrin96 minikmisimben ay hiç bilemedim yaaa. Ya göze alicaz ya vazgececez ama hayat gittikçe pahalaniyor ve yarinimizin garantisi yokken insan ertelemekte istemiyor
BeyzaKeles Beyzaecrin96 evet kolay bir yer değil diğer yerler belki ama rize de bebek arasbası çok çok zor ama ben olsam bir casaret giderdim galiba yarınımızın grantisi yok görmeye değer
alyamoms_ Beyzaecrin96 merhaba :) karadenizliyim her yazın giderim şöyle ki şehir içlerinde pek bi sıkıntı yaşamazsınız ama yaylara gitmek isterseniz bebek arabası kullanamazsınız araba ile gideceksiniz ve bebeğin altını falan arabada değiştirirebilirsiniz. Şahsi araçla gidilirse daha iyi olur her yaylanın en güzel manzaralı yerinede araba ile gidilmiyor yamaç maalesef yokuş çıkacaksınız hava yaylalarda serin oluyor. Merkezde iyi oluyor. Geceleri her iki bölgede serin
asrinhatasi Beyzaecrin96 trabzon’da yaşıyorum. Merkezi yerler kolay oluyor. Ama bi sümelaya zor çıkarsınız. Araçla bile bir noktaya kadar çıkılıyor sonra yürüyüş, tırmanış. E buraya gelince orayı da görmek lazım. Yaylalar vs de yolları tehlikeli. Kendi aracınızla da zorlanırsınız. Her yer birbirine uzak. Kalacağınız yer de o yüzden sürekli değişmeli. Aslında tur ile gitmek Karadeniz’e daha mantıklı. Ama bebekle de tur zor olabilir.
Beyzaecrin96 asrinhatasi anladım teşekkür ederim eşimle biir değerlendirelim ona göre bir karar veririz.