Gmzznrr Bebeğim bugün tam 8 aylık oldu annemler diyor ki 8 doldu 9. Ayından gün aldı ben anlamıyorum tam 8 olmadı mı yaaa🤣
Feyzosumunannesi Gmzznrr Ben de sizin gibi söylüyorum. Mesela kızım 1 ay sonra 3 yaşında olacak. Kayinbabam 3 yaşını bitiriyor diyor ben 3 yaşına girecek diyorum 😀 aman bosver sen 8 ay 10 günlük vs diyeceksin zaten soran olduğunda. 9 demiyeceksin😀😀
zeynepdemrci Gmzznrr benim kızda şimdi 6 buçuk aylık bayramda soranlara annem altıyı doldurdu diyor Yoo diyorum bende 5 i doldurdu altı oldu işte falan 😆😆😆
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Gmzznrr Sanırım her ailede bi “gün aldı” diyen var 🤣Benim babamda öyle 😇 Tamam üçe girmiş olabilir ama dörtten gün aldı diyo. Ee gün almayı niye karştırıon 💁🏻♀️3 de geç, gün alıp vermeleri napcan🤣
patatess Ikiniz de aynı şeyi söylüyorsunuz aslında. 8 ayı tam doldurduysa 8 aylıktır. Gün almaya basladığı ayı doldurmadan neden söyleyelim😅 biz de annemle bunun tartışmasını yaşıyoruz.😂