Doğduğundan beri Philips ve lansinoh beraber kullanıyorum 7.5 aylık oldu. Benim bebeğim iştahlı hızlı hızlı içiyor ikisinden de hemen bitiriyor. Bazen tıkanıyor ama çok sorun yaşamadım.Lansinoh süt pompasının yanında gelmişti boyunu bilmiyorum. Ben hangisi denk gelirse onunla veriyorum bariz bir fark göremedim arasında. Philips de 3+ beden