Feyzosumunannesi Kızım mayıs ayında 3 yaşına girecek. En sevdiği yemek yayla çorbası,makarna,pilav ve cacık 😃 Sizin bebisler neler seviyor ? 🙂
Sndr15 Feyzosumunannesi aa benmki de mayıs ta 3 dolduracak oda yayla çorbasına takmış durumda 😅onun dışında da genel olarak bır çok yemek sever et patates Mantı makarna gibi yer
Aaayyssee Feyzosumunannesi şifa olsun 😻 kızım bir hafta sonra iki yaşına girecek insaAllah en sevdiği yemek pilav kuru fasulyenin suyu olacak üstüne ve cacık muhteşem kombo djdjkddk birde köfteyi ketçapla yemeyi çok seviyor 😂💝😻
Dmt-01 Feyzosumunannesi makarna:)günde 3 öğün ver yer o derece.Pirinç pilavını şehriye çorbasını sever ama makarna vageçilmezidir
Feyzosumunannesi Sndr15 Benim kızım yemeğin için de patatesi sevmiyor anlamış değilim 😀 ama patates kızartması yer. Aslında çoğu yemegi yiyor ama iştahlı bir şekilde kendi isteği ile bu saydıklarımı yiyor. Hergun yayla çorbası mi yaptın anne diye soruyor. 😀 14 mayıs benim kızım sizin ki ?
Sndr15 Feyzosumunannesi bizimki de öyle yemegın içinde patates ve domates yemez yumuşak geliyorsa demekki 18 Mayıs 🤗
silahincer Feyzosumunannesi benimki 5 yaşında içinde brokoli ve karnabahar olan her şeyi çok seviyor hatta bazen karnabahar I çiğ olarak tuzlayıp yiyor
ZeydsMom Mercimek corbasi, kofte, pizza, lahmacun ,pide. Evde hep onun icin yapiyorum 😄 bide tavuk gogusu . Tavuk gogusu olan herseye bayiliyor neredeyse 😄
Aklimideliricem Benimkilerin arası çorbayla kalmadı bu aralar ya yayla çorbası çok severlerdi oysaki 😂 şu sıralar kıyma koyduğum herşeyi yiyolar bide patates kızartması tabi 😂