bir haftadır böyle ne yapmalı, korkuyorum da. dahiliye göğüs hastalıkları onlara gittim değerler vs normal neden böyle oluyor anlamıyorum kardiyolojiye de randevu yok koca ankara da, cuma kalp ve damar hastalıklarına randevu aldım artık, balına gelen çözüm bulan var mı kalp olunca korkuyorum ….