20 aylık uyku yok….. sabah 6 max 7 de ayakta ,Gece uykuları kesintili günde tek sefer uyku yapıyor o da 1.5 saat .Uykusuzkuktan kafamı kaldıramıyorum artık hevesim yok birşeye.Sahi güzel günler gelecek mi sabah geç kalkacak uykuyu sevecek mi abilerim ,ablalarım 🤣