Arkadaşlar fitosban diye bi öksürük doğal ilaç var ben faydasını gördüm isterseniz eczanelerde var onlar yasa .aya göre nasıl kullanılacağını söylüyor doğal içerikli ozlede bi Dr yazdı 8 aylik oğluma bile verdik çok şükür bi problem yasamdik faydasını da gördüm akabinde serum suyu ile bol bol genzini temizledik ayakta başı meyilli bi şekilde şırınga ile önce sağ sonra sol buruna serum fizyolojik suyunu tanzikli bi şekilde gönderdim tabi iki kişi daha rahat oluyo aman dikkatli bi şekilde yapılması gerek meyilli olmasına dikkat edin