Fikk naz2911 e delirdik diye düşünüyoruz ya zaten. Nzmxmc tam delirelim 🤣 şaka bi yana büyük (ama küçük hala🥹) kızımın küçük kızıma sevgisi ilgisini gördükçe mutlu oluyor insan ya kardeşimmm diye bir sarılıyor öpüyor 🥹
ipekgumen1 sedadvc pişmanım demedim hiç eşimden yana şanslıyım görücü usulü evlendim hemen hamile kaldım zaten ağustosta evlendim mayısta doğum yaptım 3. Bebeğim isteyerek olmadı tabi hatayla kaldı ☺️
TunaGoktug sedadvc yanlız değilsin 😊36 yaşında anne oldum ben de oğlum 2 yaşında 2. Çocuğu yapsam 40 olcam enerjim yeter mi diye düşünüyorum
sedadvc TunaGoktug İkinci çocuğu ben de çok istiyorum. Kardessiz büyümesin istiyorum ama ikisine yetebilir miyim hiç emin değilim. Arayı da fazla açamam zaten. Bakalım kısmet ☺️