Bebeğiniz kaka yaparsa vücuttan atıyor . Emziren anneler sadece parol başka doktor bunu iç birşey olmaz geçmiyor dese bile . Benim çocuğum 3buçuk aylık bana verilen grip ilacı birşey olmaz dendi azkalsın çocuk zehirleniyordu ayıltamadık ne zaman ki kaka yaptı o zaman ayıldı