mrv506 Hanımlar 4 aylık bebeğim 37.3 ateşi dün bi ara 38.3 e çıktı ılık duş aldırdım düştü zıbın giydiriyorum sadede bol emziriyorum öksürüyor ama ne yapmam lazım başka
ahlashilal mrv506 buhar makinen varsa buhar verebilirsin başını biraz yüksek yatır balgamı varsa ılık su verebilirsin azar azar yemesine dikkat edersin yemesinde azalma olursa doktora gidersin ateşini hep takip et
miyosannesi Sarimsak yiyip bol bol emzirin birde ayakların altına sarımsağı ezip zeyt8n yağıyla surebilirisniz