omeresra0509 7 aylık olduk uzun yoğun bakım sürecinden dolayı aşılarını biraz geç oluyoruz 4 ay sonu olduk şimdi ama ateşi baya yükseliyor 39 falan hastaneye gitsek mi acaba
omeresra0509 melikekaracolak20 normaldir diye aşıdan 40 derece üstü hastaneye götürün yazıyor internette